Donderdag 12 septemberĀ ā€“Ā ā€œEen van de grootste elektrische bedrijfsvloten en laadpleinen van BelgiĆ« kan je sinds kort terug vinden bij De Cronos Groep te Kontichā€Ā ā€“Ā zegt Bart Massin, oprichter van Stroohm. We hebben De Cronos groep begeleid in hun transitie naar Elektrische wagens. Werknemers hebben vandaag binnen de nieuwe carpolicy de keuze tussen heel wat elektrische wagens met een bereik van minimum 300 a 400km. Doordat De Cronos Groep volop inzet op duurzame mobiliteit, groeit deze elektrische vloot zeer snel. Vandaag zijnĀ reeds 180 volledig elektrische wagensĀ besteld. Daarmee heeft de Cronos groep de grootste elektrische bedrijfsvloot van BelgiĆ«.

Om deze bedrijfsvloot te kunnen laden hebben we een van deĀ grootste laadpleinen van BelgiĆ« geĆÆmplementeerd. In Ā totaal werden 33 laadpunten op het hoofdkantoor alleen al te Kontich geĆÆnstalleerd. In nauw overleg met Fluvius werd voldoende vermogen in het distributienet gereserveerd. Heel het ontwerp van het laadplein houdt reeds rekening met een structurele uitbreiding.Ā  Aangezien de keuze aan elektrische wagens de komende jaren nog sterk zal toenemen worden er nog honderden nieuwe verwacht.

OVER STROOHM

Stroohm werd opgericht in 2017 en is actief op verschillende domeinen van elektrische mobiliteit. Het bedrijf begeleidt zowel leasing bedrijven met hun elektrisch aanbod als bedrijven die de omschakeling naar een elektrische vloot willen maken. KMOā€™s worden geholpen met de financiering van elektrische wagens en Stroohm plaats met eigen techniekers ook honderden laadpalen per jaar op kantoor en thuis met terugbetaling. Dit maakt Stroohm een van de grootste spelers op de markt van elektrische mobiliteit.

OVER CRONOS GROEP

De Cronos Groep is een Belgische techgroep met een innovatief netwerk en een oprechte focus op het ondernemerschap. De deelbedrijven zijn voorlopers in het introduceren en gebruiken van nieuwe en innovatieve technologieƫn. Met meer dan 6500 medewerkers die sterk staan in ICT, marketing en communicatie groeit De Cronos Groep al meer dan een kwarteeuw op een duurzame manier.

MEDIA

Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā Ā

Hidden

Next Steps: Sync an Email Add-On

To get the most out of your form, we suggest that you sync this form with an email add-on. To learn more about your email add-on options, visit the following page (https://www.gravityforms.com/the-8-best-email-plugins-for-wordpress-in-2020/). Important: Delete this tip before you publish the form.
Name(Required)
Privacy(Required)

Contactformulier - General - EN

Naam(Required)
Enter the employer's VAT number in the format: "BE 0123.456.789"
This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.
scroll to top